top of page

R e t o u r b e l e i d 

Geef jouw retourzending aan bij shop@tikibazaar.nl

Uitzonderingen retourneren
– Artikelen moeten niet gedragen/gewassen zijn.
– Artikelen moeten voorzien zijn van alle labels.
– Wegens hygiënische redenen nemen wij verzorgingsproducten, lingerie, sokken en panty’s niet retour.
– Artikelen met make-up vlekken kunnen niet worden geretourneerd.
– Badkleding zonder plastic strip in het kruis kunnen niet worden geretourneerd.
– Sale artikelen kunnen niet worden geretourneerd.
– Verzegelde producten waarvan de verzegeling verbroken is kunnen niet worden geretourneerd.

Retourneren

 

Retourzending versturen
– De kosten voor retour vanaf jouw huis naar ons zijn voor eigen rekening*
– Kies een vervoeder naar keuze.
– Verpak de items die je wilt retourneren.
– Doe de pakbon erbij.
– Plak het label op het pakket en breng het naar de dichtstbijzijnde post punt naar keuze.
– Wij sturen jou een e-mail ter bevestiging, zodra wij jouw retour hebben ontvangen.
– De retourzendingen worden binnen 3 werkdagen verwerkt, je krijgt een mail met een creditnota.
– Het geld wordt binnen 7 werkdagen na ontvangst van de creditnota op je rekening teruggestort waarmee je hebt betaald.

*U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Stuurt u een gedeelte van uw bestelling terug dan zullen uw verzendkosten niet worden gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Voor vragen kunt u contact met ons opnemen via Shop@tikibazaar.nl
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 7 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Ruilen
Wil je een andere maat?
Meld je ruiling aan in bij Shop@tikibazaar.nl
Retourneer je oude bestelling binnen de termijn en stuur ons een mail,

geef aan dat je een andere maat wilt ontvangen, dan nemen wij contact met je op.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Shop@tikibazaar.nl 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

bottom of page